نفروز کودکان: آیا استروئید می تواند در درمان و پروتئین در ادرار

یک شنبه 29 ارديبهشت 1392
ن : lafee

نفروز کودکان: آیا استروئید می تواند در درمان و پروتئین در ادرار

 

نفروز کودکان: آیا استروئید می تواند در درمان و پروتئین در ادرار

نشت گسترده ای از پروتئین (آلبومین) در ادرار (پروتئینوری) یکی از برجسته ترین علائم نفروز کودکان، و یا سندرم نفروتیک است. استروئیدها اغلب برای درمان این اختلال استفاده می شود. آیا می توانم به کمک دارو درمان پروتئین در ادرار؟

بررسی میزان پروتئین ادرار

در شرایط عادی، پروتئین ادرار منفی است. با افزایش به ریختن پروتئین بیش از حد، بیماران ممکن است نتیجه تست خود را از پروتئین ادرار مثبت پیدا کنید: (یک به علاوه، "30")، (دو به علاوه، "100")، (سه به علاوه، "300")، (چهار به علاوه، بیشتر از "2000"). اعداد و ارقام اشاره به غلظت پروتئین در ادرار.

چگونه پروتئین در ادرار در نفروز کودکان رخ می دهد؟

عملکرد اصلی کلیه ها می باشد، برای فیلتر کردن خون، از بین بردن مواد زائد از سوخت و ساز بدن، که پس از آن در ادرار دفع می. غشای فیلتر از کلیه سالم اختصاص بیش از حداقل مقدار پروتئین خون (عمدتا آلبومین) به داخل ادرار نشت نیست.

در نفروز، غشاء فیلتر از کلیه تغییر به طوری که آن را اجازه می دهد تا پروتئین به داخل ادرار، می روم یک نتیجه تست مثبت برای حضور پروتئین.

آیا استروئید می تواند درمان پروتئین در ادرار در نفروز کودکان؟

استروئیدها می توانند مورد استفاده قرار گیرد برای از بین بردن نشت پروتئین، اما از داروهای موفق به تعمیر غشاء فیلتر آسیب دیده. بنابراین حتی در درمان با این داروها، پروتئین ادرار دوباره و دوباره رخ خواهد داد.

بنابراین، به منظور درمان پروتئین در ادرار نفروز کودکان، ما نیاز به پیدا کردن یک درمان موثر تر غشاء فیلتر آسیب دیده را از گلومرول به تعمیر و بازگرداندن عملکرد کلیه به طور کلی. فقط در این راه، بیماران می توانند از شر پروتئین در ادرار اساسا دریافت کنید. درمان طبیعی با چنین اثرات درمانی زیادی وجود دارد. شما می توانید یک پیام را ترک در زیر با وضعیت بیماری دقیق تر، بنابراین ما می توانیم به شما مشاوره در مورد مناسب ترین درمان طبیعی ارائه دهد. بهترین آرزوها!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پروتئین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.